LinkedIn je súčasťou marketingovej stratégie úspešnej firmy. Online content marketingové stratégie LinkedIn sú kľúčom aj k tomu, ako na tejto sociálnej sieti osloviť potenciálnych zákazníkov a budovať značku.
LinkedIn má viac ako 700 miliónov členov z viac ako 200 krajín celého sveta. Predstavuje jeden z významných spôsobov, ako nájsť potenciálnych zákazníkov, budovať a rozvíjať úspešnú značku.
Ponúka tiež priestor na profesijný rozvoj, pretože online kurzy a workshopy LinkedIn sú z rôznych oblastí, ako napríklad podnikanie, technológie či kreatíva.
Online kurzy zamerané na podnikanie vás naučia, čo je branding, PR, SEO či emailing a zasvätia vás do používania sociálnych médií. Biznis plán a finančná stratégia podniku sa vám budú tvoriť ľahšie s online kurzami z kategórie financie a účtovníctvo. Samozrejme, platí to aj pre online content marketingové stratégie LinkedIn.
Content marketingové stratégie LinkedIn. Na čo všetko sa treba zamerať?
Skôr, ako sa pustíte do tvorenia obsahu na sociálnu sieť LinkedIn, potrebujete obsahovú stratégiu. Vďaka nej zistíte, akým spôsobom vytvoriť obsah tak, aby ste splnili stanovené ciele. Čo všetko je dôležité?
Dobre nastavené content marketingové stratégie LinkedIn vychádzajú zo správne položených otázok a hľadania odpovedí zameraných na vašu spoločnosť. Musíte si ujasniť napríklad to, kto je vaším zákazníkom, aké sú vaše silné a slabé stránky či najlepšie predávané produkty.
Potom sa môžete pustiť do analyzovania zákazníka a jeho potrieb a jeho preferencií z hľadiska obsahu. Samozrejme, nezaobídete sa ani bez rozboru konkurencie, obsahového auditu a stanovení si cieľov pre content marketingové stratégie LinkedIn.
Pri samotnej tvorbe obsahu vám potom bude jasné, aký obsah tvoríte, pre akého zákazníka, s akým cieľom a pridanou hodnotou a tiež to, ako sa odlíšite od konkurencie.